У 2024-2025 навчальному році Гімназію № 7 міста Сєвєродонецька Луганської області очолює Андрєєва Галина Петрівна —  в.о. директора, 1978 року народження, освіта вища, вчитель музичного мистецтва, інтегрованого курсу “Мистецтво”, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», стаж педагогічної роботи – 17  років. 

 

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

Освітній процес у Гімназії №7 здійснюють 20 педпрацівників, що складає 100 % від потреби у педагогічних кадрах. 

Розподіл педагогічних працівників за віком

 

Рік

Усього педагогів

Вік педагогів

До 30 років

Від 31 до 40 років

Від 41 до 50 років

Від 51 до 55 років

Понад 55 років

2023/24

18

2

5

4

3

      4

2024/25

20

1

5

6

2

6

Склад педагогічних працівників за стажем

Рік

Усього педагогів

Стаж педагогів

До 3 років

Від 3 до 10 років

Від 10 до 20 років

Від 20 років і >

2023/24

18

2

2

4

10

2024/25

20

2

3

5

10

У Гімназії № 7 працює 4 вчителя-пенсіонера (Дяченко Т.М. - вчитель початкових класів, Михайленко В.І. – вчитель всесвітньої історії, історії України та основ правознавства, Москаленко О.Ю. - вчитель всесвітньої історії та історії України, Чередниченко В.Є. - вчитель географії, інтегрованого курсу “Пізнаємо природу”), що становить 20% від загальної кількості вчителів.

У 2024-2025 навчальному році в закладі продовжують працювати  2 молодих спеціаліста: вчитель початкових класів Ярошук Ганна Володимирівна, вчитель біології Філіпенко Анастасія Василівна.

Класні керівники призначаються директором гімназії згідно «Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти» наказом по закладу щорічно.

У Гімназії № 7 ведеться робота щодо створення належних умов роботи з педагогічними кадрами, підвищення їх загальної культури, професійної кваліфікації та піднесення соціального статусу педагога.

Освітній рівень педагогічних працівників

Навчально-виховний процес забезпечено фахівцями, які мають спеціальну педагогічну освіту. У закладі працює 20 педагогічних працівників, всі з повною вищою педагогічною освітою. Усі вчителі володіють державною мовою.

Професійне кадрове забезпечення педагогічних працівників

Навчальний

рік

Всього

педагогічних

працівників

З них мають

Повну вищу педагогічну освіту

%

Базову вищу пед. освіту

%

2023/24

18

18

100%

-

-

2024/25

20

20

100%

-

 

Розподіл педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями

Рік

Усього працівників

Кваліфікаційні категорії

Спеціаліст

Спеціаліст

ІІ категорії

І категорії

вищої категорії

2023/24

18

4 (22%)

2 (11%)

6 (33%)

6 (33%)

2024/25

20

3 (15%)

2 (10%)

7 (35%)

8 (40%)

У 2024/2025 навчальному році у закладі працює 2 «старших учителя» - Стрільцова І.С., Чередниченко В.Є., що становить 10% від загальної кількості вчителів та 2 вчителя мають звання «вчитель-методист» - Москаленко О.Ю., Михайленко В.І..  

Враховуючи зростаючі потреби у впровадженні інформаційних технологій в освітній процес, організації освітнього процесу в дистанційному форматі, значна увага приділяється підвищенню комп'ютерної грамотності вчителів. 100% вчителів школи володіють навичками роботи на комп’ютері на рівні користувача. Педагоги пройшли дистанційне навчання за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти» від МОН і Google Україна. Крім того педагоги пройшли навчання в HUMAN АКАДЕМІЇ за напрямком  «Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN».

 

Учителями розроблені власні комп’ютерні презентації, відеоуроки, тести, вправи та ігри з різних предметів, які допомагають організувати освітній процес. Також педагоги використовують доступні онлайн-ресурси освітніх платформ та педагогів України.


У 2022-2023 навчальному році гімназію № 7 міста Сєвєродонецька Луганської області очолює Ольхова Світлана Миколаївна —  директор, 1977 року народження, освіта вища, вчитель української мови та літератури та зарубіжної літератури, кваліфікаційна категорія «Спеціаліст вищої категорії», стаж педагогічної роботи – 25 років, стаж роботи на посаді – 8 років

 

Укомплектованість закладу педагогічними кадрами, умотивованість їх розстановки

Освітній процес у гімназії №7 здійснюють 15 педпрацівників, що складає 100 % від потреби у педагогічних кадрах. 

Розподіл педагогічних працівників за віком

 

Рік

Усього педагогів

Вік педагогів

До 30 років

Від 31 до 40 років

Від 41 до 50 років

Від 51 до 55 років

Понад 55 років

2011/12

18

6 (33%)

4 (22%)

5 (28%)

2 (11%)

1 (6%)

2012/13

17

4 (24%)

4 (24%)

7 (42%)

1 (6%)

1 (6%)

2013/14

18

6 (34%)

4 (23%)

5 (28%)

1(5%)

2 (10%)

2014/15

17

5 (29%)

5 (29%)

4 (23%)

3 (19%)

0

2015/16

16

5(31%)

5 (31%)

1(6%)

3 (19%)

2 (13%)

2016/17

19

5 (26%)

6 (32%)

3 (16%)

2 (11%)

3 (16%)

2017/18

21

4

9

4

2

2

Склад педагогічних працівників за стажем

Рік

Усього педагогів

Стаж педагогів

До 3 років

Від 3 до 10 років

Від 10 до 20 років

Від 20 років і >

2011/12

18

3 (17%)

2 (11%)

7(39%)

6 (33%)

2012/13

17

2(12%)

3(18%)

4(23%)

8(47%)

2013/14

18

3 (17%)

3(18%)

4(22%)

8(43%)

2014/15

17

2(12%)

3(18%)

6 (35%)

6 (35%)

2015/16

16

2 (13%)

3 (19%)

5 (31%)

6 (37%)

2016/17

19

-

5 (26%)

7 (37%)

7 (37%)

2017/18

21

1

5

6

9

У СЗШ№ 7 працює 1 вчитель-пенсіонер (Скорик О.М. – вчитель географії, біології, хімії), що становить 5% від загальної кількості вчителів.

У 2022-2023 навчальному році в закладі працює  3 молодих спеціаліста: вчитель початкових класів Кудасова Єлизавета Сергіївна, практичний психолог Кравченко Наталія Сергіївна, вчитель фізики Козачук Ольга Олександрівна.

Класні керівники призначаються директором гімназії згідно «Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти» наказом по закладу щорічно.

У СЗШ №7 ведеться робота щодо створення належних умов роботи з педагогічними кадрами, підвищення їх загальної культури, професійної кваліфікації та піднесення соціального статусу педагога.

Освітній рівень педагогічних працівників

Навчально-виховний процес забезпечено фахівцями, які мають спеціальну педагогічну освіту. У закладі працює 15 педагогічних працівників, із них 13 (87,5%) з повною вищою педагогічною освітою, 1 (5%) бакалавра. Вчитель фізики Козачук О.О., вчитель початкових класів Кудасова Є.С. продовжують навчання в педагогічних університетах. Усі вчителі володіють державною мовою.

Професійне кадрове забезпечення педагогічних працівників

Навчальний

рік

Всього

педагогічних

працівників

З них мають

Повну вищу педагогічну освіту

%

Базову вищу пед. освіту

%

2011/12

18

16

89%

2

11%

2012/13

17

17

100%

-

 

2013/14

18

18

100%

-

 

2014/15

17

16

94%

1

6%

2015/16

16

15

94%

1

6%

2016/17

19

17

89%

2

11%

2017/18

21

18

86%

3

14%

Розподіл педагогічних працівників за кваліфікаційними категоріями

Рік

Усього працівників

Кваліфікаційні категорії

Спеціаліст

Спеціаліст

ІІ категорії

І категорії

вищої категорії

2011/12

18

10 (55%)

-

7 (39%)

1 (6%)

2012/13

17

5 ( 29%)

3 ( 17%)

7 ( 42%)

2 ( 12%)

2013/14

18

6(33%)

3(17%)

7(38%)

2(12%)

2014/15

17

5 ( 29%)

5 ( 29%)

3 ( 18%)

4 (24%)

2015/16

16

6 (37%)

4 (25%)

2 (13%)

4 (25%)

2016/17

19

4 (21%)

4 (21%)

6 (32%)

5 (26%)

2017/18

21

6  (28,5%)

4 (19%)

6 (28,5%)

5 (24%)

У 2022/2023 навчальному році у закладі працює 3 «старших учителя» - Скорик О.М., Стрільцова І.С., Купленко Н.О., що становить 20% від загальної кількості вчителів. 

Враховуючи зростаючі потреби у впровадженні інформаційних технологій в освітній процес, організації освітнього процесу в дистанційному форматі, значна увага приділяється підвищенню комп'ютерної грамотності вчителів. 100% учителів школи володіють навичками роботи на комп’ютері на рівні користувача. Педагоги пройшли дистанційне навчання за програмою «Цифрові інструменти Google для освіти» від МОН і Google Україна. Крім того педагоги пройшли навчання в HUMAN АКАДЕМІЇ за напрямком "Цифровізація навчальних процесів школи за допомогою освітньої системи HUMAN"

Учителями розроблені власні комп’ютерні презентації, відеоуроки, тести, вправи та ігри з різних предметів, які допомагають організувати освітній процес. Також педагоги використовують доступні онлайн-ресурси освітніх платформ та педагогів України.

Організація атестації педагогічних працівників

 Атестація педагогічних працівників школи здійснюється відповідно до Закону України «Про освіту» (ст.50), Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. Атестація проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності педагогів, стимулювання безперервної фахової та загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці.

Атестація здійснюється за перспективним планом. Під час проведення атестації не було виявлено порушень щодо дотримання Типового положення про атестацію педагогічних працівників України. У зв'язку з військовим станом у 2021-2022 навчальному році атестацію педагогічних працівників перенесено на 2022-2023 навчальний рік.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників (стажування, курси підвищення кваліфікації, перепідготовка тощо)

Однією з форм підвищення рівня кваліфікації вчителів є курсова перепідготовка, яка проходила згідно з перспективним планом, враховуючи побажання вчителів. Було складено поточний та перспективний плани курсової перепідготовки педагогічних працівників. У 2022 році шестеро педагогічних працівників пройшли курсову перепідготовку згідно графіка при ЛОІППО  за заочною та денною формою навчання: Ольхова С.М.,  – курси для вчителів української мови і літератури, Шевченко Є.В., Стрільцова І.С. – для вчителів, що викладають образотворче мистецтво, інтегрований курс «Мистецтво».

Поряд із курсовою перепідготовкою широко застосовуються можливості самоосвітньої діяльності через мережу Інтернет та вивчення методичної фахової літератури. 

У міжкурсовий період підвищенням кваліфікації педпрацівників школи опікується адміністрація школи, творчі групи педагогів. У закладі освіти  розроблена організаційно-функціональна схема методичної роботи в школі. Підвищенню професійної компетентності педпрацівників школи сприяють творчі об’єднання педагогічних працівників .

Наявність педагогічних працівників

 з почесними педагогічними званнями та нагородами

Нагородження проводиться згідно з державними документами: наказу МОНУ від 04.07.2005 р. № 396 «Про визначення порядку присвоєння педагогічних звань педагогічним працівникам» та наказу МОНУ від 11.07.2005 року № 402 «Про затвердження положень про відомчі заохочувальні відзнаки Міністерства освіти і науки України».

З 15 педагогічних працівників 13 педагогів мають нагороди Управління освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, виконавчого комітету Сєвєродонецької міської ради, відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, 2 - Міністерства освіти і науки України.

Загальна кількість учителів гімназії № 7, які мають нагороди:

Відмінник освіти України

-

Подяка МОНУ

2

Грамоти УОН

6

Грамоти виконкому

2

Грамоти відділу освіти

13

Педагогічні звання:

«Вчитель - методист» 

«Старший учитель»

 

0

3

Наукова, науково-методична, дослідницька робота педагогічних працівників

Система науково – методичної роботи педагогічних кадрів у школі спрямована на формування професійно – педагогічної культури вчителів, пропагування нових педагогічних ідей, узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

Основними формами проведення науково – методичної роботи в школі є відкритті уроки, доповіді, повідомлення на методичних об'єднаннях, семінарах, творчих групах.

У журналі «Відкритий урок: розробки, технології, досвід» опубліковано 2 розробки уроків вчителя української мови та літератури, вчителя початкових класів Ольхової С.М., вчителя української мови і літератури Черножукової О.В., вчителя географії Скорик О.М. У газеті «Шкільний світ» опубліковано розробку уроку педагога-організатора Стрільцової І.С. Методичні розробки вчителів розміщено на сайті школи  http://school7sirotino.jimdo.com/  та на інтернет-форумі «Відкритий урок».